Telefon : +4 021 314.23.15

Logo

Serviciul Urgențe Sociale

24/24 la 021/9524

fiipregătit.ro

Situații de Urgență
Proiect DSU

021 9524 - Victimele Violenței Domestice

Disponibil 24/24

DGASMB

Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice PERLA

Info & Contact

Adresă:

Şoseaua Ştefan cel Mare nr. 1-3, sector 1, Bucureşti (la parterul blocului cu restaurantul Perla)

Șef Birou:

Felicia Toader

Telefon:

0753.065.331

Adrese E-mail:

Program:

Luni – Vineri: 08:30 – 16:30

Locație

Şos. Ştefan cel Mare 1-3

Mijloace de Transport

Autobuz
Tramvai
Metrou

Galerie Foto

Social Media

La Centrul de zi pentru Persoane Vârstnice “Perla”, ne dedicăm să oferim sprijinul și îngrijirea de care aveți nevoie pentru a trăi o viață împlinită și activă. Suntem aici pentru a vă ajuta să depășiți situațiile dificile și pentru a preveni riscul de excluziune socială, promovând astfel incluziunea și bunăstarea.

Descoperiți un loc unde fiecare zi este o ocazie de a vă simți bine, de a socializa și de a primi sprijinul necesar pentru o viață de calitate.

Vă așteptăm cu brațele deschise la centrul nostru, unde grija și respectul pentru seniori sunt pe primul loc.

Servicii Acordate

La Centrul de zi pentru Persoane Vârstnice “Perla”, promovăm conceptul de îmbătrânire activă printr-o serie de servicii dedicate:

  • Activități de socializare
  • Consiliere psihologică
  • Gimnastică pentru menținerea și dezvoltarea mobilității
  • Servicii de consiliere socială, informare socială şi îndrumare socio-administrativă
  • Asistență medicală asigurată de asistent medical
  • Bibliotecă
  • Vizionare programe TV și diverse filme
  • Meloterapie
  • Terapie ocupațională
  • Activități artistice
  • Grupuri de discuții tematice
  • Cursuri de instruire în diverse domenii (utilizare calculator/telefon, gestionare eficientă a veniturilor, comunicare etc.)
  • Expoziții tematice
  • Asistență și suport pentru familia beneficiarului
  • Activități caritabile

La Centrul de Zi ne place să avem alături și prietenii noștri necuvântători! Am amenajat un Pet Corner special, unde animalele de companie sunt binevenite.

Centrul nostru se adresează persoanelor vârstnice, așa cum sunt definite în Legea nr. 17/2000 privind asistența socială a persoanelor vârstnice. Dacă aveți domiciliul sau reședința în București și doriți să beneficiați de serviciile noastre, suntem aici pentru a vă oferi sprijinul de care aveți nevoie. Vă așteptăm cu drag să faceți parte din comunitatea noastră și să descoperiți toate avantajele pe care vi le oferim.

Suntem încântați să primim cât mai multe persoane în comunitatea noastră. Pentru a accesa serviciile noastre, trebuie să îndepliniți următoarele condiții:

  • Să aveți vârsta minimă în conformitate cu prevederile art. 1, alin. (4) din Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice;
  • Să aveți domiciliul sau reședința pe raza municipiului București;
  • Să aveți constituit dosarul complet cu toate documentele necesare;
  • Să deţineți Decizie de acordare a serviciilor în cadrul Centrului de zi.

Acte Necesare

Accesarea serviciilor centrului noastru este foarte simplă tocmai pentru că ne dorim să vă cunoaștem cât mai repede.

Iată ce trebuie să faceți:

  1. Depuneți o cerere în care solicitați accesarea serviciilor noastre.
  2. Prezentați actul de identitate.
  3. Adăugați orice alte documente relevante (medicale, de venituri etc.).

Aveți la dispoziție mai multe modalități de depunere a documentelor, astfel încât să alegeți varianta cea mai convenabilă pentru dumneavoastră:

  • În timpul primei vizite la sediul Centrului nostru situat la adresa Şoseaua Ştefan cel Mare nr. 1-3, sector 1, Bucureşti (la parterul blocului cu restaurantul Perla)
  • Electronic, trimițându-le la adresa de e-mail registratura@dgas.ro.
  • În format fizic, la Registratura instituției, situată pe strada Constantin Mille nr. 10, sector 1, București.

După ce depuneți aceste documente, unul dintre asistenții noștri sociali va efectua o evaluare pentru a identifica nevoile dumneavoastră specifice. Astfel, ne asigurăm că veți beneficia de serviciile perfect adaptate pentru dumneavoastră.

Nu vă faceți griji în privința fotocopiilor documentelor! Colegii noștri se vor ocupa de toate acestea pentru dumneavoastră. Tot ce trebuie să faceți este să aduceți documentele originale, iar noi ne vom ocupa de restul.

Toate serviciile oferite de Centrul de zi pentru Persoane Vârstnice “Perla” sunt gratuite! Pentru a beneficia de acestea, este necesar să încheiați un contract de furnizare a serviciilor. Vă invităm să ne vizitați și să descoperiți cum putem să vă sprijinim într-un mod prietenos și accesibil!

Descarcă cererea.

Legislație în domeniu

  • Legea asistenţei sociale nr. 292/2011 cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat și cantinele sociale, modificat și completat prin Ordinul nr. 2143/2022;
  • H.G. nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.G. nr. 1492/2022 pentru aprobarea Strategiei naţionale privind îngrijirea de lungă durată şi îmbătrânirea active pentru perioada 2023 – 2030;
  • H.G. nr. 886/2000 pentru aprobarea Grilei naţionale de evaluare a nevoilor persoanelor vârstnice;
  • Ordinul nr. 73/2005 privind aprobarea modelului Contractului pentru acordarea de servicii sociale, încheiat de furnizorii de servicii sociale, acreditați conform legii, cu beneficiarii de servicii sociale;
  • Legea nr. 17/2000 privind asistenta socială a persoanelor vârstnice, cu modificările și completările ulterioare;
  • H.C.G.M.B. nr. 248/2019 privind stabilirea costului mediu lunar pentru beneficiarii centrelor rezidențiale și centrelor de zi aflate în subordinea Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București cât și a contribuției lunare de întreținere și a metodologiei de calcul pentru beneficiarii centrelor de îngrijire și asistență pentru persoanele dependente;
  • H.G. nr. 1253/2022 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 426/2020 privind aprobarea standardelor de cost pentru serviciile sociale.

Descoperiți Ghidul Serviciilor Sociale pentru Seniorii din București!

 

Dragi seniori,

Vă invităm să descărcați Ghidul Serviciilor Sociale dedicat vouă! Acest ghid cuprinzător este creat special pentru a vă ajuta să explorați și să accesați toate serviciile și resursele disponibile în București. Fie că sunteți în căutarea de asistență, activități recreative sau informații utile, acest ghid vă va oferi tot ce aveți nevoie pentru a trăi o viață activă și împlinită.

Descărcați acum și începeți să descoperiți oportunitățile care vă așteaptă!

Centre Partenere D.G.A.S.M.B.

Sari la conținut