Biroul Cantina Socială OMINIS
Complex de Servicii Sociale Ominis
Biroul Cantina Socială OMINIS
Strada Turnu Măgurele nr. 17 A
Complex de Servicii Sociale Ominis
Șef Serviciu Complex Ominis: Carmen STAMAT
Telefon: 0756 165 848/ 0374 973 602
Adresă e-mail: registratura@dgas.ro
Program de Lucru: Luni – Vineri: 8.30 – 16.30
Biroul Cantina Socială OMINIS
Șef Birou : Marilena STOIAN
Telefon: 0758 047 420
Adresa e-mail: registratura@dgas.ro
Program de Lucru: Luni – Vineri: 8.30 – 16.30
- Furnizare de servicii sociale de interes public, prin asigurarea următoarelor activităţi:
- Pregătirea şi servirea mesei zilnice pentru persoanele aflate în situaţii economico-sociale sau medicale deosebite
- Pregătirea şi servirea mesei pentru copiii care beneficiază de serviciile oferite în cadrul centrelor de zi din incinta Complexului OMINIS
- Distribuirea de hrană rece, conform normelor de aplicare a legii 217/2016
- Evaluarea şi reevaluarea periodică a beneficiarilor aflaţi în situaţie de dificultate socio-economică
- Informarea beneficiarilor, potenţialilor beneficiari, autorităţilor publice şi publicului larg despre domeniul său de activitate
- Legea asistenței sociale nr. 292/2011, cu modificările ulterioare;
- Ordinul MMJS 29/2019
- Legea 217/2016
- Asigurarea unei mese calde, zilnic, pentru persoanele aflate într-o situaţie de dificultate socio-economică
- Asigurarea meselor zilnice pentru copiii care beneficiază de serviciile centrelor de zi din incinta Complexului OMINIS
- Distribuirea de hrană rece, conform normelor de aplicare a legii 217/2016
- Persoane cu încadrare în grad de handicap, indiferent de veniturile cumulate
- Persoane cu boli cronice grave, fără încadrare în grad de handicap
- Familii cu 2 sau mai mulţi copii, lipsite de alte surse de venituri, exceptând alocaţiile copiilor
- Persoane beneficiare de ajutor social
- Pensionari cu pensii în cuantum de pâna la 1000 lei/persoană
- Persoane aflate în situaţii de dificultate socio-economică ca urmare a pierderii propriului spaţiu de locuit
- Cererea solicitantului aprobată de către şeful de serviciu;
- Copie dupa actul de identitate/actele de identitate a membrilor familiei;
- Cupon de pensie/acte care dovedesc veniturile persoanelor ;
- Documente medicale care să ateste starea de sănătate, pentru cazurile cu diagnostice grave, acte doveditoare a plăţii chiriei pentru persoanele care nu deţin propriul spaţiu de locuit, alte acte ce dovedesc situaţia de dificultate socio economică;
- Pentru persoanele lipsite de venituri, actul doveditor este adeverinţa de la circa financiară de unde are domiciliul;
- Referatul evaluării iniţiale;
- Declaraţia completată de către titularul dosarului.