Biroul Cantina Socială OMINIS

Complex de Servicii Sociale Ominis

Biroul Cantina Socială OMINIS

Strada Turnu Măgurele nr. 17 A

Complex de Servicii Sociale Ominis

Șef Serviciu Complex Ominis:  Carmen STAMAT

Telefon: 0756 165 848/ 0374 973 602

Adresă e-mail: registratura@dgas.ro

Program de Lucru: Luni – Vineri: 8.30 – 16.30

 

Biroul Cantina Socială OMINIS

Șef Birou : Marilena STOIAN

Telefon: 0758 047 420

Adresa e-mail: registratura@dgas.ro

Program de Lucru: Luni – Vineri: 8.30 – 16.30

  • Furnizare de servicii sociale de interes public, prin asigurarea următoarelor activităţi:
  • Pregătirea şi servirea mesei zilnice pentru persoanele aflate în situaţii economico-sociale sau medicale deosebite
  • Pregătirea şi servirea mesei pentru copiii care beneficiază de serviciile oferite în cadrul centrelor de zi din incinta Complexului OMINIS
  • Distribuirea de hrană rece, conform normelor de aplicare a legii 217/2016
  • Evaluarea şi reevaluarea periodică a beneficiarilor aflaţi în situaţie de dificultate socio-economică
  • Informarea beneficiarilor, potenţialilor beneficiari, autorităţilor publice şi publicului larg despre domeniul său de activitate

  • Legea asistenței sociale nr. 292/2011, cu modificările ulterioare;
  • Ordinul MMJS 29/2019
  • Legea 217/2016

  • Asigurarea unei mese calde, zilnic, pentru persoanele aflate într-o situaţie de dificultate socio-economică
  • Asigurarea meselor zilnice pentru copiii care beneficiază de serviciile centrelor de zi din incinta Complexului OMINIS
  • Distribuirea de hrană rece, conform normelor de aplicare a legii 217/2016

  • Persoane cu încadrare în grad de handicap, indiferent de veniturile cumulate
  • Persoane cu boli cronice grave, fără încadrare în grad de handicap
  • Familii cu 2 sau mai mulţi copii, lipsite de alte surse de venituri, exceptând alocaţiile copiilor
  • Persoane beneficiare de ajutor social
  • Pensionari cu pensii în cuantum de pâna la 1000 lei/persoană
  • Persoane aflate în situaţii de dificultate socio-economică ca urmare a pierderii propriului spaţiu de locuit

  • Cererea solicitantului aprobată de către şeful de serviciu;
  • Copie dupa actul de identitate/actele de identitate a membrilor familiei;
  • Cupon de pensie/acte care dovedesc veniturile persoanelor ;
  • Documente medicale care să ateste starea de sănătate, pentru cazurile cu diagnostice grave, acte doveditoare a plăţii chiriei pentru persoanele care nu deţin propriul spaţiu de locuit, alte acte ce dovedesc situaţia de dificultate socio economică;
  • Pentru persoanele lipsite de venituri, actul doveditor este adeverinţa de la circa financiară de unde are domiciliul;
  • Referatul evaluării iniţiale;
  • Declaraţia completată de către titularul dosarului.