Ri 4167/172/23.01.2015
INVITAŢIE DE PREZENTARE DE OFERTE
Către toţi operatorii economici interesaţi
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI (DGASMB), cu sediul in Str. Foisorului, nr.56-58, sector 3, Bucureşti, vă invită să participaţi la procedura de achizitia prin cumpărare directă, în vederea atribuirii Contractului de achiziţie de echipamente IT, în proiectul POSDRU/168/6.1/S/144616, VALORificarea oportunităţilor de insertie pe piaţa muncii pentru grupurile vulnerabile, prin integrarea în Intreprinderi Sociale VALORIS,
COD CPV 30213100-6 – laptop-uri, cod CPV 30232110-8 – imprimantă color, multifuncţional mobil, cod CPV 38653400-1 – tablă interactivă, ecran de proiecţie, cod CPV 38520000-6 – scanner, cod CPV 32323400-7 – video proiector, cod CPV 30233132-5 – hard disk extern, cod CPV 38651000-3 – aparat foto
Ofertele se vor depune la sediul DGASMB, str. Foisorului, nr.56-58, sector 3, Registratura. Data limită pentru primirea ofertelor este 29.01.2015, ora 10.00. Evaluarea ofertelor va avea loc în data de 30.01.2015, ora 12.00.
Procedura de achiziţie se desfăşoară în conformitate cu prevederile legale în vigoare: Legea nr. 337/2006, pentru aprobarea şi modificarea O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii şi H.G.R. nr. 925/2006, pentru aprobarea normelor pentru aplicarea acestei ordonanţe, fiind aleasă procedura de cumpărare directă.
A. CRITERII DE CALIFICARE ŞI SELECŢIE
A1. Situaţia personală a ofertantului
1.1. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.180, completată conform Formularului 1;
1.2. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.181, completată conform Formularului 2;
1.3. Declaraţie privind calitatea de participant la procedură, completată conform Formularului 3;
B. ELABORAREA OFERTEI :
Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile.
Oferta are caracter ferm, preţul rămânând ferm pe toata durata de îndeplinire a contractului.
Limba de redactare a ofertei: limba româna.
C. SURSA DE FINANŢARE:
Buget local si fonduri nerambursabile, prin Fondul Social European
D. PREZENTAREA OFERTELOR :
Adresa: Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită şi înregistrată de către DGASMB, la sediul din Str. Foisorului, nr.56-58, etj.1, registratura, sector 3, sau prin fax la numărul 021.314.23.16, sau e-mail: dgas_mb@yahoo.co.uk, până la data de 29.01.2015, ora:10.00.
Oferta va fi însoţită de scrisoare de înaintare cu număr de înregistrare de la operatorul economic- Formular 4.
E. MODUL DE PREZENTARE:
Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei şi al documentelor care o însoţesc, în original, acestea trebuind să fie tipărite sau scrise cu cerneală neradiabilă.
F. PROPUNEREA TEHNICĂ ŞI PROPUNEREA FINANCIARĂ
Valoarea estimată a contractului: 43.870,96 lei, exclusiv TVA, echivalentul a 9.997,48 Euro, exclusiv TVA, la cursul infoeuro din luna iulie 2014, 1 Euro= 4,3882 lei.
Oferta va fi prezentată în Lei (exclusiv TVA, inclusiv TVA) şi va cuprinde valoarea totală a serviciilor solicitate conform caietului de sarcini anexat, Formular 5.
Nu se acceptă actualizarea preţului contractului.
G. EVALUAREA OFERTELOR
Evaluarea ofertelor va avea loc la data de 30.01.2015, ora 12.00, la sediul DGASMB.
H. ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publică este “preţul cel mai scăzut”, evaluând întreaga cantitate de servicii solicitate, conform Caietului de Sarcini.
I. DURATA CONTRACTULUI
Contractul se va derula de la data semnării lui de către părţi, pana la 31.12.2015.
K. PREVEDERI CONTRACTUALE
Pentru derularea contractului este necesar ca furnizorul să deschidă un cont la trezorerie.
Pentru orice alte informaţii suplimentare vă puteţi adresa la numarul de telefon 021-314.23.15.
FORMULAR 1
OPERATOR ECONOMIC
___________________
(denumirea/numele)
DECLARAŢIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ______________________________________,
(denumirea/numele si sediul/adresa operatorului economic)
declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedură şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, că nu ne aflăm in situaţia prevăzută la art. 180 din Ordonanţa de urgenţa a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, respectiv în ultimii 5 ani nu am fost condamnat prin hotărâre definitivă a unei instanţe judecătoreşti pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, fraudă şi/ sau spălare de bani.
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Data completării ………………….
Operator economic,
_________________
(semnătura autorizată)
FORMULAR 2
OPERATOR ECONOMIC
(denumirea/numele)
DECLARAŢIE
privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 181
din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006
Subsemnatul(a)………………………………………….. (denumirea, numele operatorului economic), în calitate de ofertant la procedura de ……………………. (se menţionează procedura) pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect ………………………………………………………………… (denumirea serviciului si codul CPV), la data de ………….. (zi/lună/an), organizată de …………………………………………………. (denumirea autorităţii contractante),
declar pe proprie răspundere că:
a) nu am intrat în faliment ca urmare a hotărârii pronunțate de judecătorul-sindic;
b) mi-am indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care sunt stabilit, până la data solicitată;
c) în ultimii 2 ani nu m-am aflat în situaţia de a nu-mi îndeplinit sau a-mi îndeplinit în mod defectuos obligaţiile contractuale, din motive imputabile mie, fapt care ar fi produs sau ar fi fost de natură să producă grave prejudicii beneficiarilor;
d) nu am fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) nu prezint informatii false sau nu prezint informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie
Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
Operator economic,
________________
(semnătura autorizată)
FORMULAR 3
OPERATOR ECONOMIC
_________________
(denumirea/numele)
DECLARAŢIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
1. Subsemnatul, reprezentant împuternicit al …………………. (denumirea operatorului economic), declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, că la procedura pentru atribuirea contractului de achiziţie publica …………… (se menţionează procedura), având ca obiect …………….. (denumirea produsului şi codul CPV), la data de ……. (zi/luna/an), organizată de ………………….. (denumirea autorităţii contractante), particip şi depun oferta:
[ ] în nume propriu;
[ ] ca asociat în cadrul asociaţiei …………………………;
(Se bifează opţiunea corespunzătoare)
2. Subsemnatul declar ca:
[ ] nu sunt membru al niciunui grup sau reţele de operatori economici;
[ ] sunt membru în grupul sau reţeaua a cărei lista cu date de recunoaştere o prezint în anexa.
(Se bifează opţiunea corespunzătoare)
3. Subsemnatul declar ca voi informa imediat autoritatea contractantă dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie la orice punct pe parcursul derulării procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publica sau, în cazul în care vom fi desemnaţi câştigători, pe parcursul derulării contractului de achiziţie publica.
4. De asemenea, declar ca informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg ca autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie.
5. Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, banca, alte persoane juridice sa furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai ……………. (denumirea şi adresa autorităţii contractante) cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră.
Operator economic,
_________________
(semnătura autorizată)
FORMULAR 4
Scrisoare de înaintare a ofertei
CATRE: ……………………………………..
Nume(le) Ofertantului(Ofertanţilor) |
|
Lider |
|
Membru în asociere 2* |
|
Membru în asociere 3 * |
|
………. |
Oferta noastra este depusă pentru …………….. (DENUMIREA ACHIZITIEI)……………………………., în numele următorilor:
* adăugaţi / ştergeţi linii în plus pentru parteneri, după caz. Dacă această ofertă este depusă de către un singur Ofertant, numele Ofertantului ar trebui să fie introdus ca „lider” (şi toate celelalte linii trebuie şterse).
Persoana de contact în scopul acestei proceduri de atribuire este:
Nume |
|
Adresa |
|
Telefon |
|
Fax |
|
|
Semnătura ofertantului sau a reprezentantului său |
…………………………………………………….. |
Numele semnatarului |
………………………………………………………. |
Capacitatea semnatarului |
………………………………………………………. |
FORMULAR 5
FORMULAR DE OFERTĂ
Data:[introduceţi ziua, luna,anul]
Oferta nr. si titlul: [introduceţi numărul and title]
Către: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
După examinarea Documentaţia de Atribuire şi după ce avem o înţelegere completă a cerinţelor contractului, noi, subsemnaţii, ne angăjăm să începem, să executăm şi să finalizăm contractul în conformitate cu Documentaţia de Atribuire şi propunerea noastră tehnică ataşată, pentru preţul specificat mai jos, aşa cum a rezultat din propunerea noastră financiară.
Noi, subsemnaţii, declarăm că:
Am examinat conţinutul Documentaţia de Atribuire pentru cumparare directa [introduceţi numele procedurii de atribuire] şi le acceptăm în totalitatea lor, fără rezerve sau restricţii.
Ne oferim pentru a furniza, în conformitate cu termenii Documentaţia de Atribuire, precum şi condiţiile şi termenele prevăzute, fără rezervă sau restricţie, următoarele:
[introduceţi contractului titlu]
[Oferta nr]
Preţul din propunerea noastră este de ………………………..[introduceţi preţul total şi moneda].
TVA-ul aferent preţului oferit este de … … … … … … … … … şi
Suntem de acord ca oferta noastră să rămână valabilă pentru o perioada egală cu – 60 zile – de la data depunerii ofertelor, că ne va ţine răspunzători, şi că poate fi acceptată în orice moment înainte de expirarea perioadei menţionate.
Dacă oferta noastră este acceptată, ne obligăm să începem executarea contractului în condiţiile prevăzute în Condiţiile Contractuale.
Înţelegem că Directia Generala de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti nu este obligate să continue acest proces de achiziţie şi că îşi rezervă dreptul de a anula procedura, sau de a acorda numai o parte a contractului. Directia Generala de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti nu va suporta nici o răspundere faţă de noi în acest caz.
Semnătura ofertantului sau a reprezentantului său |
…………………………………………………….. |
Numele semnatarului |
………………………………………………………. |
Capacitatea semnatarului |
………………………………………………………. |
Caiet de sarcini în vederea atribuirii contractului de echipamente IT
COD CPV 30213100-6 – laptop-uri, cod CPV 30232110-8 – imprimantă color, multifuncţional mobil, cod CPV 38653400-1 – tablă interactivă, ecran de proiecţie, cod CPV 38520000-6 – scanner, cod CPV 32323400-7 – video proiector, cod CPV 30233132-5 – hard disk extern, cod CPV 38651000-3 – aparat foto
1. Informaţii generale
Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului București (lider de parteneriat) în parteneriat cu Direcţia Generală de Asistenţă Sociala și Protecţia Copilului OLT (Partener 1), Centrul pentru Dezvoltarea Instrumentelor Structurale Slatina (Partener 2), Asociaţia Societatea Culturală Despărţământul Năsăud Astra (Partener 3), Redis Consult SRL (Partener 4), Asociaţia „Tineret pentru Dezvoltare Durabilă (Partener 5), Asociaţia Centrul de Resurse Apollo (Partener 6) și Asociaţia Iniţiative Sociale (Partener 7) implementează, în perioada 03.11.2014 – 03.12.2015, proiectul POSDRU/168/6.1/S/144616, VALORificarea oportunităţilor de insertie pe piaţa muncii pentru grupurile vulnerabile, prin integrarea în Intreprinderi Sociale VALORIS.
Acest proiect este cofinanţat din Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Numărul de referinţă al programului (CCI): 2007RO051PO001, Axa prioritară 6 „Promovarea incluziunii sociale”, Domeniul Majoritar de intervenţie 6.1 „Dezvoltarea economiei sociale”.
Obiectivul principal al proiectului: a crea și implementa în parteneriat, un sistem de servicii asistiv și inovator, adecvat la nevoi pentru asigurarea unei îmbunatăţiri a accesului pe piaţa muncii pentru persoane din grupuri vulnerabile și pentru a încadra în întreprinderi sociale o parte a grupului ţintă (dezvoltarea a nouă întreprinderi sociale, cu 57 angajaţi).
Pentru realizarea activităţilor acestui proiect și pentru respectarea prevederilor contractului de finanţare, se iniţiază prezenta procedură de achiziţie directă pentru echipamente IT.
Prezentul caiet de sarcini face parte integrantă din documentaţia pentru elaborarea și prezentare ofertei și constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează oferta de către fiecare ofertant.
Cerinţele impuse prin Caietul de sarcini sunt minimale. Ofertele care nu respectă cerinţele caietului de sarcini sunt declarate neconforme și respinse.
Astfel, în cadrul prezentului contract vor fi achiziţionate următoarele echipamente IT:
Nr. crt. |
Denumirea |
UM |
Cantitate |
1. |
laptop |
buc |
8 |
2. |
imprimantă color |
buc |
1 |
3. |
multifuncţional mobil |
buc |
1 |
4. |
tablă interactivă |
buc |
2 |
5. |
ecran de proiecţie |
buc |
2 |
6. |
scanner |
buc |
1 |
7. |
video proiector |
buc |
2 |
8. |
hard disk extern |
buc |
3 |
9. |
aparat foto |
buc |
1 |
2. Cerinţe tehnice minimale
Nr. crt. |
Denumirea |
Caracteristici tehnice |
|
1. |
laptop |
Familie procesor Model procesor Clock Speed (MHz) Max Turbo Frequency (MHz) Număr nuclee Smart Cache (Kb) Tehnologie fabricaţie Procesor grafic Capacitate memorie Tip memorie Frecvenţa memorie Sloturi memorie Capacitate HDD Interfaţa HDD / SSD Viteza HDD Unitate optică Diagonala Rezoluţie maximă Tip display Placa video dedicată Placa video integrată Memorie video(MB) Camera Web Audio Difuzoare Microfon Reţea cu Fir Retea Wireless Bluetooth DC-in jack Total porturi USB Reţea (RJ-45) Ieșire Audio HDMI Baterie Număr celule Sistem operare Greutate(Kg) Culoare Tastatura numerică Tastatura iluminată |
Procesor Intel® Core™ i7 i7-4510U 2000 3100 2 4096 Level 3 22 nm Intel® HD Graphics 5000 8192 MB DDR3L (Low Voltage) 1600 MHz 2 1000GB (1TB) SATA 5400 RPM DVD Writer (DVD+/-RW) 15,6″ 1366×768 Led NVIDIA GeForce 840M Intel® HD Graphics 4400 2048 dedicată Da, HD Integrată High Definition Waves MaxxAudio Difuzoare încorporate Da Fast Ethernet(10/100Mbs) Da Da Port DC-in pentru încarcator 1 x USB 3.0 2 x USB 2.0 1 x Mufa RJ-45 (LAN Ethernet) 1 x Combo audio (casti + microfon) 1 x High-Definition Multimedia Interface Lithium-Ion 4 Linux Ubuntu Max 2,5 Negru Da Da |
2. |
imprimantă color |
Format Tehnologie Mod tipărire Duplex Interfaţa Formate medii de printare Greutate mediu printare Viteza de printare alb/negru Viteza de printare color Rezoluţie color Rezoluţie printare Tip consumabil Alimentare hartie Tava output Capacitate memorie Procesor Putere consumată Caracteristici ecran LCD Conţinut pachet |
A3 Laser Color Manual Reţea USB A3 60 – 120 g/mp 42 ppm 42 ppm 1200 x 1200 dpi 1200 x 1200 dpi Individuale (N, G, C, M) 500 coli 500 coli 1536 MB 800 MHz 650 W 4.3″ (10.9 cm) resistive touchscreen WQVGA Cablu USB 2.0 de 1.8m Consumabile |
3. |
multifuncţional mobil |
Format Funcţii disponibile Tehnologie Mod tipărire Duplex Interfaţa Formate medii de printare Greutate mediu printare Viteza de printare alb/negru Viteza de printare color Rezoluţie color Rezoluţie printare Viteza de copiere color Viteza de copiere alb/negru Zoom Rezoluţie scanner Tip scanner Viteza transmisie fax Tip consumabil Alimentare hârtie Tava output Capacitate memorie Procesor Putere consumată Caracteristici ecran LCD Conţinut pachet |
A3 Copiere Laser Color Manual Reţea USB A3 60 – 176 g/mp 30 ppm 30 ppm 1200 x 1200 dpi 1200 x 1200 dpi 30 ppm 30 ppm 25 – 400 % 600 x 600 dpi CCD 33.6 Kbps Individuale (N, G, C, M) 500 coli 500 coli 512 MB 800 MHz dual core 650 W 4.3″ (10.9 cm) resistive touchscreen WQVGA Cablu USB 2.0 de 1.8m Consumabile |
4. |
tablă interactivă |
Diagonala (cm) Facilităţi Rezoluţie Greutate Alimentare Software |
195 cm; format 4:3 Tehnologie multitouch ce permite acţiuni simultane pe tablă de catre patru utilizatori (scriere, stergere, executare funcţii de mouse, manipulare și mutare obiecte), în mod automat, fără a mai fi nevoie de activarea unui mod auxiliar sau funcţie oriunde pe suprafaţa activă. Utilizatorii pot folosi gesturi simple cu mâna și cu degetul pentru a arunca, roţi și apropia obiectele de pe suprafaţa de lucru. 4000 x 4000 Max 25 kg prin cablu USB Inclus cu următoarele specificaţii: |
5. |
ecran de proiecţie |
Tip ecran Mărime ecran Format Material pânză Carcasa și instalarea Sistem de control |
Electric 240 x 240 cm 1:1 Pânza alb mat cu gain 1.0 durabil și usor de curăţat carcasa ecranului de proiecţie este produsă din metal ecranul de proiecţie este prevăzut cu un motor electric sincronizat, ce este comandat prin 2 căi diferite: |
6. |
scanner |
Tip scanner Format Adâncime culoare (biti) Interfaţa USB Rezoluţia optică de scanare (dpi) Sursa lumină Alimentator documente automat Greutate (Kg) Suprafaţa de scanare (mm) |
Flatbed A4 Color: 48 (intern) / 24 (extern) USB 2.0 1200 x 1200 LED 100 coli Max 13 215.9 x 1016 |
7. |
video proiector |
Tehnologie display Luminozitate (Lumen) Contrast Rezoluţie recomandată (pixeli) Format Lentile Rata focalizare Putere lampa Reproducere culori Distanţa estimată a proiectării Raport imagine Compatibilitate formate video Telecomanda Conexiuni Nivel Zgomot Greutate (kg) |
DLP 2500 lm 13.000:1 1280 x 720 3D Ready F = 2.54 – 2.73, f = 18.18 – 21.84 mm 1.2:1 210 W 1.07 miliard de culori 1.31 – 1.57 m 16:9 NTSC, PAL, SECAM, SDTV Da Computer in (D-sub 15pin) x 1 Max 35 dBA Max 3 |
8. |
hard disk extern |
Format Configuraţie Interfaţa Capacitate Viteza (rpm) Greutate (kg) Culoare Alimentare priză |
3.5″ Single USB 3.0 4TB 7200 Max 1 Negru Da |
9. |
aparat foto |
Tip Rezoluţie efectivă (MP) Senzor imagine Rezoluţii imagine Display LCD Vizor Optic Filmare Rezoluţii filmare Inregistrare audio Zoom optic Zoom digital Distanţa focală Diafragma maximă Stabilizare de imagine Tip focalizare Plaja focalizare Sensibilitate ISO Moduri de expunere Moduri balans de alb Bliţ integrat Card compatibil Alimentare Ieșire video Ieșire HDMI Conectivitate PC Culoare Greutate(g) |
Bridge 16.0 MegaPixeli 1/2.3 inch CCD [16:9] 3.0″ 461.000 puncte Nu HD HD 1280 x 720: 25 fps Da 30x 4.0x f=4.3 – 129.0mm (echivalent in format 135: f= 24 – 720mm) f/3.4 (Wide) – f/5.8 (Tele) Da TTL Autofocus Normal: 0cm – infinit (Wide) / 1.4m – infinit (Tele) Auto / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 Manual Exposure, Program Shift, Safety Shift; AE Lock Auto / Daylight / Cloudy / Tungsten / Fluorescent H / Fluorescent L / Manual Da SD, SDHC, SDXC Acumulator Li-ion NB-6L NTSC / PAL HDMI Mini USB 2.0 Negru Max 350 |
3. Condiţii de livrare și recepţie
- Livrarea produselor se va face pe baza comenzii emise de Autoritatea Contractantă;
- Livrarea se va face la sediile indicate de către Autoritatea Contractantă, între orele 8.30 – 16.30, doar de luni până vineri;
- Recepţia se va face la destinaţie pe bază de proces verbal; în cazul în care produsele nu corespund cerinţelor din caietul de sarcini, produsele vor fi refuzate, prestatorul având obligaţia de a le înlocui în termen de 3 zile;
- Prestatorul va suporta cheltuielile legate de livrarea și montarea produselor la sediile indicate de beneficiar (transport, încărcare, descărcare, montaj).
4. Prezentarea propunerii financiare
Preţul din propunerea financiară se exprimă în lei, exclusiv TVA și toate cheltuielile aferente furnizării produselor ofertate, inclusiv transportul la sediul beneficiarului.
Preţul prezentat în oferta declarată câștigătoare este ferm pe toată durata de îndeplinire (valabilitate) a contractului. Nu se admite actualizarea preţului.
Orice interpretare a caracteristicilor precizate care poate să conducă la identificarea unei mărci sau firme de produse se va citi însoţită de sintagma „sau echivalent”.
Propunerea financiară se prezintă astfel:
Nr. crt. |
Denumirea |
Cod CPV |
UM |
Cantitate |
Preţ unitar estimat în lei, exclusiv TVA |
Valoare totală estimată lei/ euro, fără TVA |
1. |
laptop |
30213100-6 |
buc |
8 |
||
2. |
imprimantă color |
30232110-8 |
buc |
1 |
||
3. |
multifuncţional mobil |
buc |
1 |
|||
4. |
tablă interactivă |
38653400-1 |
buc |
2 |
||
5. |
ecran de proiecţie |
buc |
2 |
|||
6. |
scanner |
38520000-6 |
buc |
1 |
||
7. |
video proiector |
32323400-7 |
buc |
2 |
||
8. |
hard disk extern |
30233132-5 |
buc |
3 |
||
9. |
aparat foto |
38651000-3 |
buc |
1 |
||
Total |
Lei/ euro, fără TVA |
5. Prezentarea propunerii tehnice
Propunerea tehnică va descrie modalitatea de îndeplinire a cerinţelor tehnice minimale descrise la pct.
Notă: Toate spaţiile goale trebuie completate de către Ofertant sau de către reprezentantul acestuia.