Logo

Protecția Copilului

MFTES – ANPDCA

Urgențe Sociale

24/24 la 021/9524

fiipregătit.ro

Situații de Urgență

021/9524 -Disponibil 24/24

Victimele Violenței Domestice

Protecția Copilului

MFTES – ANPDCA

Urgențe Sociale

24/24 la 021/9524

fiipregătit.ro

Situații de Urgență

021/9524 - 24/24

Victimele Violenței Domestice

DOCUMENTATIA PENTRU OFERTANTI: PENTRU ACHIZITIA SI PRODUCTIA A UNEI CASETE LUMINOASE – Nr. 32/23.03.2015

mart. 23, 2015 | Achiziții publice, Știri

Nr. 32/23.03.2015

DOCUMENTATIA PENTRU OFERTANTI:

PENTRU ACHIZITIA SI PRODUCTIA A UNEI CASETE LUMINOASE

STRUCTURA DE ECONOMIE SOCIALA

 

Achizitor: SC SANTHE FITOCEANIARIE SRL
Titlul proiectului POSDRU : „ Provoaca-te sa realizezi ceva diferit. Depaseste-te!”
ID proiect POSDRU: 143889
Calitatea achizitorului în

cadrul proiectului

Structură de economie socială cu personalitate juridică proprie
  1. INFORMATII GENERALE
    1. Achizitor:
Denumire: SC SANTHE FITOCEANIARIE SRL

Sediul în social în Ilfov, com. Brănești, sat Brănești, str. Petre Ionel, nr. 109

Persoană de contact:Chirilă Dumitru Dănuț Telefon: 0722796041
E-mail: fitoceainarie@yahoo.ro
Adresă de internet: www.proiecteconomiesociala.ro; www.dgas.ro

1.2.

a) Calendarul procedurii

 

ETAPA

DATA

Transmiterea spre publicare a anunţului de participare

23.03.2015

Punerea la dispoziţia operatorilor economici a documentaţiei pentru ofertanţi

23.03.2015

Primirea de clarificari privind documentaţia pentru ofertanţi

28.03.2015

Transmiterea răspunsurilor la clarificari

30.03.2015

Data limita pentru primirea ofertelor

31.03.2015

Deschiderea ofertelor

31.03.2015

Evaluarea ofertelor

31.03.2015

Notificarea privind rezultatul aplicarii procedurii

01.04.2015

b) Adresa unde se primesc ofertele si unde pot fi solicitate clarificari: str. Foișorului, nr. 56-58, sector 3, București, www.proiecteconomiesociala.ro, www.dgas.ro ;

Orice oferta primita dupa termenul limita de depunere a ofertelor, stabilit in documentatia pentru ofertanti, sau la o alta adresa decat cea indicata mai sus, nu va fi evaluata de achizitor, aceasta fiind pastrata la sediul achizitorului.

2.OBIECTUL CONTRACTULUI DE ACHIZITIE
2.1. Descriere

 

2.1.1. Denumireacontractului de achizitie:

Titlu: CONTRACT DE ACHIZIŢIE SI PRODUCTIE CASETA LUMINOASA

STRUCTURA DE ECONOMIE SOCIALA, cod CPV 31523000-8 Indicatoare si placute luminoase

2.1.2. Descriere produselor ce vor fi achizitionate

Se va achizitiona o caseta luminoasa necesara pentru dotarea structurii de economie socială SC SANTHE FITOCEANIARIE SRL

Achiziţia se desfăşoară în cadrul proiectului „ Provoaca-te sa realizezi ceva diferit. Depaseste-te!” – ID 143889

Descrierea şi caracteristicile tehnice minime sunt detaliate la punctul 7 „Descrierea obiectului contractului (specificaţiile tehnice)” din prezenta documentaţie.

2.1.3. Denumire contract si locatia lucrarii, locul de livrare sau prestare
(a) Lucrări (b) Produse (c) Servicii
Executie

Proiectare si executie

Realizare prin orice mijloace

corespunzatoare cerintelor

specificate de achizitor

Cumparare Categoria serviciului
Principala locatie a lucrării : Principalul loc de livrare: str. Lipscani, nr. 104, parter, sector 3, București Principalul loc de prestare:
2.1.4. Durata contractului de achizitie

Contractul se va derula de la data semnării lui de către părţi, pana la 30.09.2015

3. INFORMATII DETALIATE SI COMPLETE CU PRIVIRE LA CRITERIUL APLICAT PENTRU STABILIREA OFERTEI CASTIGATOARE

 

Pretul cel mai scăzut x
Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic

Cerinţele impuse în prezenta documentaţie la pct. 7 – DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICAŢII TEHNICE) sunt cerinţe minime.

Oferta care va fi declarată câştigătoare va fi acea ofertă care răspunde la toate cerinţele minime obligatorii solicitate şi a cărei ofertă financiară conţine preţul cel mai scăzut.

3.1 VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI –5,000.00 lei cu tot cu TVA; 4,032.26 lei fără TVA

Prezenta achizitie se supune prevederilor Art. 141, aliniat 2, litera e) din Legea 571/2003 cu modificarile si completarile ulterioare (Codul Fiscal)

4. PREZENTAREA OFERTEI

 

4.1. Limba de

redactare a ofertei

Limba romana
4.2. Moneda in care este exprimat pretul contractului Lei
4.3. Perioada minima

de valabilitate a ofertei

60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
4.4. Modul de

prezentare a ofertei

(tehnic si financiar)

Prezentarea ofertei se va face utilizind urmatoarele formulare- Anexa la prezenta documentatie:

Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.180, completată conform- Formularului 1

Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.181, completată conform- Formularului 2;

Declaraţie privind calitatea de participant la procedură, completată conform – Formularului 3;

Scrisoare de înaintare cu număr de înregistrare de la operatorul economic – Formular 4.

Declaratie privind conflictul de interese conf. OUG 66/2011 – Formular 5

Formular de oferta- Formular 6

Centralizator preturi – Formular 7

Oferta va fi prezentată în Lei (exclusiv TVA, inclusiv TVA) şi va cuprinde valoarea totală a serviciilor solicitate conform specificațiilor tehnice.

Ofertele se depun intr-un exemplar original, prin curier sau direct de către un reprezentant al ofertantului, la adresa din str. Foișorului, nr. 56-58, sector 3, Bucuresti ,pana cel tarziu in data de 31.03.2015 ora 12.00.

Ofertele transmise prin orice alte mijloace nu vor fi luate în considerare.

Oferta primită la altă adresă decât cea stabilită în documentaţia de atribuire în cadrul acestei secţiuni, sau primită după termenul limită de depunere a ofertelor, va fi returnată nedeschisă.

4.5. Posibilitatea retragerii sau

modificarii ofertei

Ofertele depuse nu pot fi retrase sau modificate.

4.6 Modalitati de contestare a deciziei achizitorului de atribuire a contractului de achizitie si de

solutionare a contestatiei

Eventualele contestaţii se pot depune la Achizitor şi apoi la Instanţa Competentă.

Contestaţiile se pot depune în termen de 3 zile calendaristice de lanotificarea rezultatului pe site-ul www.fonduri-ue.ro

4.7 Clauzele contractuale

obligatorii, inclusiv conditiile de actualizare/modificare a pretului contractului de achizitie

Nu se accepta modificarea pretului pe parcursul derularii contractului.

5. Evaluarea ofertelor

 

5.1. Evaluarea ofertei tehnice

Oferta tehnică va fi evaluată în conformitate cu cerinţele minime obligatorii mentionate in Specificatiile Tehnice. Oferta tehnică care nu îndeplineşte caracteristicile minime va firespinsă.

5.2. Evaluarea ofertei financiare

Ofertele care depăşesc valoarea estimată vor fi respinse.

5.3. Informare ofertanţi

Achizitorul va informa ofertanţii cu privire la rezultatul aplicării procedurii de atribuire prin publicarea Notei justificative pe site-ul www.fonduri-ue.ro

6. ALTE INFORMAŢII

6.1. Procedura de achiziţie: Procedura simplificată, în conformitate cu Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1120/15.10.2013privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă”

7. Descrierea obiectului contractului

SPECIFICAȚII TEHNICE

Propunerea tehnică se va întocmi cu respectarea cerinţelor tehnice obligatorii pentru produsul/serviciul care urmează a se livra/presta conform specificaţiilor detaliate în prezentul document.

Prestatorul va presta servicii de editare, productie şi livrare a firmei luminoase exterioare ce trebuie livrată către Autoritatea Contractantă.

Specificatii tehnice pentru produs:

  • Caseta/firma luminoasă are rolul de a oferi o cât mai mare vizibilitate Structurii de Economie Socială 2 înfiinţată în cadrul proiectului.
  • Pentru produsul de mai jos, prestatorul are obligaţia să realizeze machetă, respectându-se caracteristicile prevăzute în prezentul document.
  • Concepţia grafică, cromatică şi partea scrisă vor fi asigurate de prestator, punându-se accent pe inovaţie, atât în materie de grafică cât şi de concept şi vor fi aprobate de beneficiar.
  • Beneficiarul va pune la dispoziţie informaţiile pe care le deţine, necesare elaborării variantei finale a firmei luminoase (denumire structură de economie sociala etc.).
  • Înainte de realizarea materialului, Prestatorul are obligaţia de a trimite macheta în format scris şi/sau electronic la Beneficiar pentru aprobare.
  • Cerinţele pentru realizarea casetei luminoase sunt următoarele:

1. Casetă luminoasă SES 2 – Caracteristici:

  • Dimensiuni ansamblu casetă luminoasă: înalţime 120 cm x lăţime 80 cm
  • Ansamblul de susţinere al casetei luminoase este realizat din fier forjat, culoare neagră, cu modele/forme adecvate profilului firmei
  • Caracteristici tehnice:

– profilul/rama consolei va fi realizat din fier forjat, pozitionata vertical pe perete, prin 2 sisteme rezistente (lungime 20 cm, fiecare). Ansamblul caseta luminoasa va fi montat la o distanta de 20 cm fata de peretele de sustinere.

– cele două feţe vor fi realizare din plexiglas de 5 mm translucent

– iluminată cu leduri din interior pe ambele feţe, cu durata mare de funcţionare şi distribuite astfel încât să ofere un iluminat uniform, firma luminoasă urmând să fie vizibilă la distanţă, creând o senzaţie de intensitate luminoasă şi de culoare superioare

– partea vizuală(denumirea firmei/logo…) este aplicată prin tehnica print – backlit film, calitate a printului foarte ridicată, culoare bine definită şi saturată

– instalaţia electrică şi de iluminat se realizează conform standardelor în vigoare

– garnituri de etanşare împotriva apei pluviale

– caseta luminoasă va fi prevazută cu orificii de prevenire a condensului, distribuite astfel încât să nu afecteze aspectul esthetic al acesteia

– Forma consolei: ovală, distribuită pe orizontală

– Dimensiuni caseta luminoasă: 80 cm lăţime x 60/70 cm înalţime x grosime 20 cm.

Caseta luminoasă va fi montată/fixată în ansamblul din fier forjat prin sisteme de prindere rezistente, potrivite expunerii firmei la exterior.

În partea superioară a ansamblului descris mai sus se va aplica o placuţă ce va conţine siglele prevăzute în Manualul de Identitate Vizuală pentru Instrumente Structurale 2007-2013 în România, aşa cum vor fi ele comunicate de către Beneficiar.

– elemente metalice prindere – şuruburi, holşuruburi.

Executantul va asigura serviciile de grafică şi design pentru firma luminoasă.

Prestatorul va respecta condiţiile specifice de securitate şi sănătate a muncii, prevenirea şi stingerea incendiilor, protecţiei mediului, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

Prestatorul se obligă să asigure transportul până la destinaţia finală menţionată în documentaţie, să asigure montajul necesar punerii în funcţiune şi serviciile de mentenanţă.

Garanţia acordată pentru produs va fi de minim 2 (doi) ani.

În momentul livrării produsul va fi însotit de certificat de calitate si/sau declaraţie de conformitate.

IV. OFERTA PRESTATORULUI

IV.1. Oferta tehnică

  • Prestatorul trebuie să înainteze oferta sa completă, în conformitate cu prezentul document.
  • Toate inscripţionările necesare în vedera livrării produsului, conform prezentului document, vor fi realizate numai după obţinerea „Bunului de Tipar“ (BT-ului) în dublu exemplar, de la finanţator, iar apoi de Autoritatea Contractantă.
  • Prestatorul va delega o persoană de contact cu rolul de manager de proiect, care va fi disponibilă pentru Autoritatea Contractantă pe perioada întregului contract pentru a primi informaţiile relevante pentru îndeplinirea obiectivelor contractului, pentru a răspunde solicitărilor Autorităţii Contractante, fiind întotdeauna informată complet asupra progresului activităţilor asumate prin contract şi responsabilă pentru acesta.
  • Prestatorul va executa toate reviziile de îmbunătăţire necesare pentru finalizarea propunerilor ofertate, în conformitate cu răspunsul Autorităţii Contractante.

Condiţii legate de conferirea caracterului unitar al produselor:

  • Drepturile de autor pentru produsul achiziţionat rămân în proprietatea Autorităţii Contractante.
  • Produsul trebuie realizat în conformitate cu legislaţia naţională în vigoare, respectând principiul siguranţei şi al protecţiei mediului.

Condiţiile predării produsului finit:

  • Produsul finit va fi preluat de către Auroritatea Contractantă dacă îndeplineşte următoarele condiţii:
    • satisface în toate privinţele specificaţiile tehnice precizate în prezentul document;
    • produsul este de o calitate ireproşabilă şi pregătit pentru utilizare;
    • recepţia se va executa pe baza fişei tehnice;
    • produsul va fi livrat pe bază de comandă la locul indicat de Autoritatea Contractantă.

IV. 2. Oferta Financiară

 

Crt.

Produs

UM

Pret/UM, cu TVA- lei

Cantitate

Valoare totală lei cu TVA

Casetă luminoasă

Buc.

X

1

X

TOTAL: X
  • Preţul include toate cheltuielile care vor fi angajate de către Prestator în vederea asigurării prestării serviciilor solicitate prin prezenta documentaţie.

    • Nu sunt acceptate oferte alternative.
    • Nu se acceptă oferte parţiale.

V. REGULI DE PUBLICITATE ŞI COMUNICARE SPECIFICE PROGRAMULUI DE FINANŢARE

În vederea respectării măsurilor de vizibilitate, toate serviciile livrate se vor face cu respectarea elementelor de identitate vizuală, conform „Manualului de identitate vizuală POSDRU 2007-2013…” disponibile pe internet la adresa http://www.runv.ro/doc/manual2014.pdf

Elementele de identitate vizuală vor fi transmise Prestatorului, după încheierea contractului de achiziţie.

Inscripţionarea elementelor de identitate vizuală se va realiza după obţinerea Bun de tipar de la finanţator, de către Autoritatea Contractantă.

Întocmit,

Dumitru Dănuț CHIRILĂ

Resonsabil stuctură economie socială 2

 


FORMULAR 1

OPERATOR ECONOMIC

___________________

(denumirea/numele)

DECLARAŢIE PRIVIND ELIGIBILITATEA

Subsemnatul, reprezentant împuternicit al ______________________________________,

(denumirea/numele si sediul/adresa operatorului economic)

declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedură şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, că nu ne aflăm in situaţia prevăzută la art. 180 din Ordonanţa de urgenţa a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, respectiv în ultimii 5 ani nu am fost condamnat prin hotărâre definitivă a unei instanţe judecătoreşti pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, fraudă şi/ sau spălare de bani.

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.

Data completării ………………….

Operator economic,

_________________

(semnătura autorizată)


FORMULAR 2

OPERATOR ECONOMIC

_________________

(denumirea/numele)

DECLARAŢIE

privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 181

din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006

Subsemnatul(a)………………………………………….. (denumirea, numele operatorului economic), în calitate de ofertant la procedura de ……………………. (se menţionează procedura) pentru atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect ………………………………………………………………… (denumirea serviciului si codul CPV), la data de ………….. (zi/lună/an), organizată de …………………………………………………. (denumirea autorităţii contractante),

declar pe proprie răspundere că:

a) nu am intrat în faliment ca urmare a hotărârii pronunțate de judecătorul-sindic;
b) mi-am indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care sunt stabilit, până la data solicitată;
c) în ultimii 2 ani nu m-am aflat în situaţia de a nu-mi îndeplinit sau a-mi îndeplinit în mod defectuos obligaţiile contractuale, din motive imputabile mie, fapt care ar fi produs sau ar fi fost de natură să producă grave prejudicii beneficiarilor;

d) nu am fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;

e) nu prezint informatii false sau nu prezint informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.

Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.

Operator economic,

________________

(semnătura autorizată)


FORMULAR 3

OPERATOR ECONOMIC

_________________________

(denumirea/numele)

DECLARAŢIE

PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA

1. Subsemnatul, reprezentant împuternicit al …………………. (denumirea operatorului economic), declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, că la procedura pentru atribuirea contractului de achiziţie publica …………… (se menţionează procedura), având ca obiect …………….. (denumirea produsului şi codul CPV), la data de ……. (zi/luna/an), organizată de ………………….. (denumirea autorităţii contractante), particip şi depun oferta:

[ ] în nume propriu;

[ ] ca asociat în cadrul asociaţiei …………………………;

(Se bifează opţiunea corespunzătoare)

2. Subsemnatul declar ca:

[ ] nu sunt membru al niciunui grup sau reţele de operatori economici;

[ ] sunt membru în grupul sau reţeaua a cărei lista cu date de recunoaştere o prezint în anexa.

(Se bifează opţiunea corespunzătoare)

3. Subsemnatul declar ca voi informa imediat autoritatea contractantă dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie la orice punct pe parcursul derulării procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publica sau, în cazul în care vom fi desemnaţi câştigători, pe parcursul derulării contractului de achiziţie publica.

4. De asemenea, declar ca informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg ca autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie.

5. Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, banca, alte persoane juridice sa furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai ……………. (denumirea şi adresa autorităţii contractante) cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră.

Operator economic,

_________________

(semnătura autorizată)


FORMULAR 4

Scrisoare de înaintare a ofertei

CATRE: ……………………………………..

Nume(le) Ofertantului(Ofertanţilor)

Lider

Membru în asociere 2*

Membru în asociere 3 *

……….

Oferta noastra este depusă pentru …………….. (DENUMIREA ACHIZITIEI)……………………………., în numele următorilor:

* adăugaţi / ştergeţi linii în plus pentru parteneri, după caz. Dacă această ofertă este depusă de către un singur Ofertant, numele Ofertantului ar trebui să fie introdus ca „lider” (şi toate celelalte linii trebuie şterse).

Persoana de contact în scopul acestei proceduri de atribuire este:

Nume

Adresa

Telefon

Fax

E-mail

Semnătura ofertantului sau a reprezentantului său

……………………………………………………..

Numele semnatarului

……………………………………………………….

Capacitatea semnatarului

……………………………………………………….


FORMULAR 5

OFERTANTUL

………………………………………..

(denumirea/numele)

DECLARATIE de respectare a OUG 66/2011

privind conflictul de interese in cadrul procedurilor de achizitie

Subscrisa………………………………………………………., cu sediul in…………, str…………., inregistrata la Oficiul Registrului Comertului…………………., sub nr……………, reprezentanta legal prin……………………………………………………………………., in calitate de ofertant la procedura de achizitie……………………………………………………………….., cod(uri) CPV: …………………………………………… avand ca Achizitor …………………………………., strada …………………………………… (adresa completa), declar pe propria raspundere sub sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica si sub sanctiunile aplicabile faptei de fals in acte publice, ca societatea:

  • Nu se află în conflict de interese, aşa cum este acesta definit la art. 14 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, şi anume:
  • nu există legături între subscrisa si structurile acţionariatului Achizitorului
  • nu exista legaturi între subscrisa si membrii comisiei de evaluare
  • nu deţin pachetul majoritar de acţiuni în două firme participante la prezenta procedura de achizitie.
  • De asemenea, declar că am luat cunoştinţă de obligaţia pe care o am de a notifica în scris Achizitorul de îndată ce apare o situaţie de conflict de interese pe perioada derulării procedurii de achiziţie şi de a lua măsuri pentru înlăturarea situaţiei respective, în conformitate cu art. 15 alin. (2) din O.U.G. nr.66/2011.

Subsemnatul declar ca voi informa imediat achizitordaca vor interveni modificari in prezenta declaratie la orice punct pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sau, in cazul in care vom fi desemnati castigatori, pe parcursul derularii contractului de achizitie publica.

De asemenea, declar ca informatiile furnizate sunt complete si corecte in fiecare detaliu si inteleg ca achizitorul dreptul de a solicita, in scopul verificarii si confirmarii declaratiilor, situatiilor si documentelor care insotesc oferta, orice informatii suplimentare in scopul verificarii datelor din prezenta declaratie.

Înteleg de asemenea că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale, iar oferta va fi respinsă

Data :[ZZ.LL.AAAA]

(numele si prenume)____________________, (semnatura si stampila), in calitate de __________________, legal autorizat sa semnez oferta pentru si in numele ____________________________________.

Data :[ZZ.LL.AAAA]

OFERTANTUL

………………………………………..

(denumirea/numele)


Formularul nr. 6

FORMULAR DE OFERTA

Doamnelor/Domnilor,

După examinarea Documentaţia de Atribuire şi după ce avem o înţelegere completă a cerinţelor contractului, noi, subsemnaţii, ne angăjăm să începem, să executăm şi să finalizăm contractul în conformitate cu Documentaţia de Atribuire şi propunerea noastră tehnică ataşată, pentru preţul specificat mai jos, aşa cum a rezultat din propunerea noastră financiară.

Noi, subsemnaţii, declarăm că:

Am examinat conţinutul Documentaţia de Atribuire pentru cumparare directa [introduceţi numele procedurii de atribuire] şi le acceptăm în totalitatea lor, fără rezerve sau restricţii.

Ne oferim pentru a furniza, în conformitate cu termenii Documentaţia de Atribuire, precum şi condiţiile şi termenele prevăzute, fără rezervă sau restricţie, următoarele:

Preţul din propunerea noastră este de ………………………..[introduceţi preţul total şi moneda].

TVA-ul aferent preţului oferit este de … … … … … … … … … şi

Suntem de acord ca oferta noastră să rămână valabilă pentru o perioada egală cu – 60 zile – de la data depunerii ofertelor, că ne va ţine răspunzători, şi că poate fi acceptată în orice moment înainte de expirarea perioadei menţionate.

Dacă oferta noastră este acceptată, ne obligăm să începem executarea contractului în condiţiile prevăzute în Condiţiile Contractuale.

Înţelegem că achizitorul nu este obligat să continue acest proces de achiziţie şi că îşi rezervă dreptul de a anula procedura, sau de a acorda numai o parte a contractului. Achizitorul nu va suporta nici o răspundere faţă de noi în acest caz.

Data :[ZZ.LLLL.AAAA]

(numele in clar)____________________, (semnatura), in calitate de _____________, legal autorizat sa semnez oferta pentru si in numele ____________________________________.

(denumire/nume operator economic)

Data :[ZZ.LL.AAAA]

(numele si prenume)____________________, (semnatura si stamplia), in calitate de __________________, legal autorizat sa semnez oferta pentru si in numele ________________________.

(denumire/nume operator economic)


Formularul nr. 7

OFERTANTUL………………………………………..(denumirea/numele)

CENTRALIZATOR DE PRETURI

Nr. Crt.

Denumire produs/ serviciu

UM

Cant.

Pret unitar, lei, fara T.V.A.

Valoare totala, lei fara T.V.A.

Valoare T.V.A.

0

1

2

3

4

5

6

1.

2.

3.

.

TOTAL

Data :[ZZ.LL.AAAA]

(numele si prenume)____________________, (semnatura si stamplia), in calitate de __________________, legal autorizat sa semnez oferta pentru si in numele ________________________.

(denumire/nume operator economic)

Notă: Toate spaţiile goale trebuie completate de către Ofertant sau de către reprezentantul acestuia.

Articole Similare

Sari la conținut