Prin prezenta, vă supunem atenției, proiectul „Planul anual privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul Consiliului General al Municipiului București pentru anul 2021”, întocmit de Direcția Generală de Asistență Socială a Municipiului București, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1217/2006 privind constituirea mecanismului național pentru promovarea incluziunii sociale în România, precum și cele ale art. 39, art. 117 și art. 118 din Legea asistenței sociale nr. 292/2011.

Documentul este supus dezbaterii publice, prin afișarea pe pagina de internet a instituției, până la data de 03.06.2021, urmând ca dezbaterea propriu-zisă să se desfășoare online, pe platforma Webex, în data de 04.06.2021. Reprezentanții societății civile vor putea transmite observații, propuneri și comentarii pe adresa de email: registratura@dgas.ro  până la data de 02.06.2021, iar cei interesați să participe la dezbaterea online vor primi link-urile de conectare, pe baza solicitărilor prealabile, în data de 03.06.2021.

Descarca Planul