Având în vedere prevederile:
– H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,
– art.31 din Legea cadru nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice – cu modificările şi completările ulterioare,
– Regulamentul privind ocuparea unui post vacant sau temporar vacant corespunzător unei funcții contractuale și promovarea personalului contractual din cadrul instituțiilor/ serviciilor publice de interes local al municipiului București, aprobat prin Dispoziţia Primarului General nr. 45/ 17.01.2023,
Ţinând seama de:
– Referatul DMRU nr. 104902/02.07.2025 privind promovarea în grad profesional superior a unor salariați din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București, înregistrat la DGASMB cu nr. 2/312/02.07.2025, aprobat de către Primarul General, prin transformarea postului din statul de funcţii în care salariatul este încadrat;
Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti organizează examen pentru promovarea unor salariați, în data de 28.07.2025, prin transformarea posturilor ocupate de aceștia, prin trecerea într-un grad profesional superior sau într-o treaptă profesională superioară pentru care este prevăzut un nivel de studii superior sau într-un grad profesional superior, astfel:
- Promovare în grad profesional superior
Nr.
poz. Stat fcții |
Compartiment | Niv studii | Grd/
tr prof. inițial |
Niv studii | Grd/
tr prof. după promovare |
Data angajării/ ultimei promovări |
Funcţia | ||||||
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
BIROUL JURIDIC, LEGISLAŢIE | ||||||
21 | Consilier Juridic
|
S | II | S | I | 15.06.2022 |
SERVICIUL FINANCIAR, CONTABILITATE ŞI C.F.P. | ||||||
53 | Inspector de specialitate | S | I | S | IA | 19.05.2022 |
BIROUL ”CENTRUL DE ASISTENŢĂ COMUNITARĂ – FILARET | ||||||
223 | Referent
|
M | I | M | IA | 19.05.2022 |
BIROUL ”CENTRUL MUNICIPAL DE DONAȚII ȘI VOLUNTARIAT” | ||||||
816 | Referent
|
M | I | M | IA | 15.06.2022 |
SERVICIUL ”CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE AL MUNICIPIULUI BUCUREȘTI – ACADEMICIAN NICOLAE CAJAL-BIROUL ADMINISTRATIV ŞI DE ÎNTREŢINERE | ||||||
827 | Inspector de specialitate
|
S | I | S | IA | 01.04.2022 |
829 | Inspector de specialitate
|
S | II | S | I
|
01.04.2022 |
Condiţii generale de participare la examen:
- pentru promovarea personalului contractual în treaptă profesională superioară candidatul trebuie să fi obținut calificativul ”foarte bine”, la evaluarea performanțelor profesionale individuale de cel puțin două ori în ultimii 3 ani în care acesta s-a aflat în activitate și să aibă o vechime de minimum 3 ani în gradul profesional deținut.
În vederea participării la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidații depun dosarul de examen care conține în mod obligatoriu:
– cerere de înscriere
– adeverințe eliberate de angajatori din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează
– copii ale rapoartelor de evaluare a performanțelor profesionale din ultimii 3 ani în care s-a aflat în activitate.
Dosarele de participare la examen pot fi depuse de candidaţi, în termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării anunţului 14.07. 2025 – 18.07.2025, la Serviciul Resurse Umane.
Procedura de desfăşurare
Examenul se va desfăşura în data de 28 iulie 2025 ora 10.00 la sediul din str. Constantin Mille nr. 10 sector 1 Bucureşti şi va avea următoarele etape:
- Verificarea îndeplinirii condiţiilor de participare de către candidaţii înscrişi: 18.07.2025
- Proba scrisă – se va desfăşura în data de 28.07.2025 ora 10.00, şi constă în redactarea unei lucrări pe un subiect din domeniul de activitate al angajatului care să ateste pregătirea profesională şi gradul de acumulare a experienţei profesionale în domeniul respectiv, în baza tematicii şi bibliografiei ataşate.
Notă:
Lucrările redactate la proba scrisă, vor fi notate de fiecare membru al comisiei de examinare, cu un punctaj maxim de 100 de puncte.
Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.
Rezultatul examenului de promovare se afişează la sediul instituţiei şi pe pagina de internet a acesteia, în termen de 1 zi lucrătoare de la data finalizării probei.
Încadrarea în noua funcţie ca urmare a promovării examenului se va face începând cu prima zi a lunii următoare celei în care a avut loc examenul de promovare.
Contestaţii
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul obţinut pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor.
Relaţii suplimentare la tel. 021/314.23.15 int. 305, 0751519854 (Serviciul Resurse Umane)
Georgiana COROBOIANU
Şef serviciu Resurse Umane
TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA
- A) Promovarea în grad sau treaptă profesională imediat superioară:
- Consilier juridic gr I
poz. 32 în Statul de funcţii în cadrul Biroului Juridic, Legislaţie
Bibliografie
– Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
– Legea 319 din 2006 actualizata, Legea privind securitatea si sanatatea in munca, HG nr. 1425/ 2006 Norme Metodologice din 11 octombrie 2006 de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006,
– OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, art. 551 alin (3), art. 376 alin. (2), 430, 432-434, 437-441, 443-449, 458, 506 alin. (1)-(9), art. 368, art. 538, Titlul IV-V,
– Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare,
– OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor
– Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare
– HG 123/2002, pentru aplicarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare
– Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă
– Legea nr. 287/2009 privind Codul civil
– Legea nr. 514/2003 privind organizarea şi exercitarea profesiei de consilier juridic
– Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004
– Constituția României
– Hotărârea Guvernului nr. 797/2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal
– Statutul profesiei de consilier juridic din 06.03.2004
– H.C.G.M.B. nr. 601/31.10.2022 privind aprobarea organigramei, numărului total de posturi, statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, site: www.pmb.ro acte normative.
Tematica
– Răspunderea disciplinară, Modificarea contractului individual de muncă, Executarea contractului individual de muncă,
– Primul ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor, pericol grav şi iminent. Informarea lucrătorilor. Obligaţiile lucrătorilor,
– Liberul acces la informatiile de interes public,
– Soluționarea petițiilor,
– Atribuțiile Biroului Juridic, Legislaţie,
– Atribuțiile consiliului local și ale consiliului general al municipiului București,
– Rolul și atribuțiile primarului,
– Administrația publică a Municipiului București,
– Actele autorităților administrației publice locale,
– Principii aplicabile conduitei profesionale a personalului contractual din administrația publică,
– Executarea silită,
– Întâmpinarea,
– Cererea de chemare în judecată,
– Contestația la executare,
– Răspunderea Civilă,
– Poprirea(Cod Procedură Civilă),
– Principii aplicabile conduitei profesionale a funcţionarilor publici şi personalului contractual din administraţia publică (Cod Administrativ),
– Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice,
– Capitolul III. din Statutul Consilierului Juridic-Drepturile și îndatoririle consilierului juridic.
- Inspector de specialitate gr I, Inspector de specialitate gr IA
poz. 53 în Statul de funcţii în cadrul Serviciului Financiar, Contabilitate și CFP
Bibliografie
– Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
– Legea 319 din 2006 actualizata, Legea privind securitatea si sanatatea in munca, HG nr. 1425/ 2006 Norme Metodologice din 11 octombrie 2006 de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006,
– OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, art. 551 alin (3), art. 376 alin. (2), 430, 432-434, 437-441, 443-449, 458, 506 alin. (1)-(9),
– H.C.G.M.B. nr. 601/31.10.2022 privind aprobarea organigramei, numărului total de posturi, statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, site: www.pmb.ro acte normative,
– Legea contabilităţii nr. 82/1991 republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
– Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare,
– Ordinul emis de Ministerul Finanţelor Publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, planul de conturi pentru instituţii publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare,
– Ordinul nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale cu modificările şi completările ulterioare,
– Ordinul nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii,
– Ordinul nr. 2634/2015 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile cu modificările şi completările ulterioare,
– OG nr. 81 din 28 august 2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice,
– OUG nr. 146 din 31 octombrie 2002 (**republicată**) privind formarea și utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului,
– Legea nr. 227/2015 Codul Fiscal, cu normele de aplicare,
– Legea nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanțele publice,
– OMFP nr. 2332/2017 privind aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea CFP,
– OMFP nr. 923/2017 republicat, pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv și a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar preventiv propriu,
– OG nr. 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventive, cu modificările și completările ulterioare.
Tematică:
– Răspunderea disciplinară, Modificarea contractului individual de muncă, Executarea contractului individual de muncă,
– Primul ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor, pericol grav şi iminent. Informarea lucrătorilor. Obligaţiile lucrătorilor,
– Organizarea și conducerea contabilității; Registrele de contabilitate; Situații financiare; Contabilitatea Trezoreriei Statului și a instituțiilor publice;
– Principii și reguli bugetare; Dispoziții privind veniturile și cheltuielile bugetare; Conținutul și structura bugetelor; Reglementări privind execuția bugetară;
– Obiectul contabilității publice, Organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Documente justificative şi registre de contabilitate,
– Norme metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale,
– Norme privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor propria,
– Norme generale de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile,
– Dispoziții generale privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice,
– Operaţiuni derulate prin trezoreria statului,
– Contribuții sociale obligatorii,
– Principii și reguli bugetare, Finanțele instituțiilor publice,
– Exercitarea controlului financiar preventiv,
– Condițiile necesare a fi îndeplinite de persoanele desemnate să exercite controlul financiar preventiv propriu și criteriile care stau la baza exercitării acestei activități,
– Atribuțiile Serviciului Financiar, Contabilitate și CFP.
- Referent tr IA,
poz. 223 în Statul de funcţii în cadrul Biroului Centrul de Asistenţă Comunitară – Filaret
Bibliografie
– Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
– Legea 319 din 2006 actualizata, Legea privind securitatea si sanatatea in munca, HG nr. 1425/ 2006 Norme Metodologice din 11 octombrie 2006 de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006,
– OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, art. 551 alin (3), art. 376 alin. (2), 430, 432-434, 437-441, 443-449, 458, 506 alin. (1)-(9), art. 368, art. 538, Titlul IV-V,
– H.C.G.M.B. nr. 601/31.10.2022 privind aprobarea organigramei, numărului total de posturi, statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, site: www.pmb.ro acte normative,
– Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare,
– OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,
– Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare,
– HG 123/2002, pentru aplicarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare,
Tematica
– Răspunderea disciplinară, Modificarea contractului individual de muncă, Executarea contractului individual de muncă,
– Primul ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor, pericol grav şi iminent. Informarea lucrătorilor. Obligaţiile lucrătorilor,
– Liberul acces la informatiile de interes public,
– Soluționarea petițiilor,
– Administrarea beneficiilor de asistență socială,
– Categorii de beneficii de asistență socială,
– Servicii comunitare pentru persoanele vârstnice,
– Procedura de stabilire, suspendare și încetare a drepturilor de asistență socială pentru persoanele vârstnice,
– Stabilirea cuantumului ajutorului social,
– Stabilirea și plata ajutorului social,
– Atribuțiile Serviciului Urgențe Sociale.
- Referent tr IA,
poz. 816 în Statul de funcţii în cadrul Biroului Centrul Municipal de Donații și Voluntariat
Bibliografie
– Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
– Legea 319 din 2006 actualizata, Legea privind securitatea si sanatatea in munca, HG nr. 1425/ 2006 Norme Metodologice din 11 octombrie 2006 de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006,
– OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, art. 551 alin (3), art. 376 alin. (2), 430, 432-434, 437-441, 443-449, 458, 506 alin. (1)-(9), art. 368, art. 538, Titlul IV-V,
– H.C.G.M.B. nr. 601/31.10.2022 privind aprobarea organigramei, numărului total de posturi, statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, site: www.pmb.ro acte normative,
– Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare,
– OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,
– Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare,
– HG 123/2002, pentru aplicarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare,
Tematica
– Răspunderea disciplinară, Modificarea contractului individual de muncă, Executarea contractului individual de muncă,
– Primul ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor, pericol grav şi iminent. Informarea lucrătorilor. Obligaţiile lucrătorilor,
– Liberul acces la informatiile de interes public,
– Soluționarea petițiilor,
– Administrarea beneficiilor de asistență socială,
– Categorii de beneficii de asistență socială,
– Servicii comunitare pentru persoanele vârstnice,
– Procedura de stabilire, suspendare și încetare a drepturilor de asistență socială pentru persoanele vârstnice,
– Stabilirea cuantumului ajutorului social,
– Stabilirea și plata ajutorului social,
– Atribuțiile Biroului Centrul Municipal de Donații și Voluntariat,
- Inspector de specialitate gr IA
poz. 827 în Statul de funcţii în cadrul Biroului Administrativ și de Întreţinere
Bibliografie
– Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
– Legea 319 din 2006 actualizata, Legea privind securitatea si sanatatea in munca, HG nr. 1425/ 2006 Norme Metodologice din 11 octombrie 2006 de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006,
– OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, art. 551 alin (3), art. 376 alin. (2), 430, 432-434, 437-441, 443-449, 458, 506 alin. (1)-(9), art. 368, art. 538, Titlul IV-V,
– H.C.G.M.B. nr. 601/31.10.2022 privind aprobarea organigramei, numărului total de posturi, statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, site: www.pmb.ro acte normative,
– Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare,
– OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,
– Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare,
– HG 123/2002, pentru aplicarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare,
– Legea nr. 448/2006 din 6 decembrie 2006 *** Republicată privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap,
– HG nr. 268 din 14 martie 2007 (*actualizată*), pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap,
– HG nr. 89 din 5 februarie 2010, pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 268/2007,
– H.C.G.M.B. nr. 330/2017 privind acordarea unui stimulent pentru integrarea socială a persoanelor adulte cu handicap,
– H.C.G.M.B. nr. 297/2018 privind stabilirea unor condiții de acordare a stimulentelor financiare,
– OUG nr. 41 din 28 iunie 2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative,
– Legea nr. 9 din 4 ianuarie 2023 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Tematica Inspector de specialitate IA
– Răspunderea disciplinară, Modificarea contractului individual de muncă, Executarea contractului individual de muncă,
– Primul ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor, pericol grav şi iminent. Informarea lucrătorilor. Obligaţiile lucrătorilor,
– Liberul acces la informatiile de interes public,
– Soluționarea petițiilor,
– Drepturile persoanelor cu handicap,
– Sistemul de beneficii de asistență socială,
– Măsuri integrate de asistență social,
– Construcția instituțională a sistemului national de asistență social la nivel local,
– Principii aplicabile conduitei profesionale a personalului contractual din administrația publică,
– Îndatoririle personalului contractual (Codul administrativ).
– Atribuțiile Biroului Administrativ și de Întreţinere,
- Inspector de specialitate gr I
poz. 829 în Statul de funcţii în cadrul cadrul Biroului Administrativ și de Întreţinere
Bibliografie
– Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
– Legea 319 din 2006 actualizata, Legea privind securitatea si sanatatea in munca, HG nr. 1425/ 2006 Norme Metodologice din 11 octombrie 2006 de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006,
– OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, art. 551 alin (3), art. 376 alin. (2), 430, 432-434, 437-441, 443-449, 458, 506 alin. (1)-(9), art. 368, art. 538, Titlul IV-V,
– H.C.G.M.B. nr. 601/31.10.2022 privind aprobarea organigramei, numărului total de posturi, statului de funcţii şi Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, site: www.pmb.ro acte normative,
– Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare,
– OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,
– Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor,
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare,
– HG 123/2002, pentru aplicarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare,
– Legea nr. 448/2006 din 6 decembrie 2006 *** Republicată privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap,
– HG nr. 268 din 14 martie 2007 (*actualizată*), pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap,
– HG nr. 89 din 5 februarie 2010, pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 268/2007,
– H.C.G.M.B. nr. 330/2017 privind acordarea unui stimulent pentru integrarea socială a persoanelor adulte cu handicap,
– H.C.G.M.B. nr. 297/2018 privind stabilirea unor condiții de acordare a stimulentelor financiare,
– OUG nr. 41 din 28 iunie 2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative,
– Legea nr. 9 din 4 ianuarie 2023 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Tematica Inspector de specialitate gr I
– Răspunderea disciplinară, Modificarea contractului individual de muncă, Executarea contractului individual de muncă,
– Primul ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor, pericol grav şi iminent. Informarea lucrătorilor. Obligaţiile lucrătorilor,
– Liberul acces la informatiile de interes public,
– Soluționarea petițiilor,
– Drepturile persoanelor cu handicap,
– Sistemul de beneficii de asistență socială,
– Măsuri integrate de asistență socială,
– Procedura de stabilire, suspendare şi încetare a drepturilor de asistenţă socială pentru persoanele vârstnice,
– Personalul din sistemul de asistență socială,
– Construcția instituțională a sistemului national de asistență socială la nivel local,
– Principii aplicabile conduitei profesionale a personalului contractual din administrația publică,
– Îndatoririle personalului contractual (Codul administrativ).
– Atribuțiile Biroului Administrativ și de Întreţinere,
Notă: la studierea actelor normative din bibliografie, candidaţii vor trebui să cunoască
toate modificările, completările şi republicările intervenite până la data concursului
Șef Serviciu
Serviciul Resurse Umane
Georgiana COROBOIANU